Master of Business Administration – Zarządzanie w ochronie zdrowia

Studia podyplomowe MBA

Studia RealTime online realizowane są w 100% zdalnie*

*z wyjątkiem studiów pedagogicznych, które wymagają odbycia praktyk akademickich stacjonarnie, Szkoły Psychoterapii oraz psychologii transportu.

Zarządzanie w ochronie zdrowia to kolejny z naszych kierunków podyplomowych z zakresu zarządzania.

Studia te przeznaczone są dla absolwentów zarządzania, jak również innych kierunków, takich jak administracja czy ochrona zdrowia. Kierunek ten jest odpowiednim wyborem dla osób pragnących poszerzyć zakres swojej wiedzy, jak i kompetencji zawodowych. Kierunek MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia stworzony został przede wszystkim dla pracowników wysokich szczebli w tymże sektorze, ale także dla osób aspirujących do ich objęcia.

Jeżeli pracujesz w sektorze ochrony zdrowia i interesuje Cię dalszy rozwój zawodowy lub jeśli szukasz możliwości zwiększenia zakresu kompetencji, niezbędnych do pięcia się w górę po szczeblach stanowisk – dołącz do nas!

Master of Business Administration – Zarządzanie w ochronie zdrowia

Dlaczego warto studiować Master of Business Administration – Zarządzanie w ochronie zdrowia na studiach podyplomowych?

Podyplomowy kierunek MBA Zarządzanie w ochronie zdrowia to kierunek, który w harmonijny sposób łączy w sobie potrzebny zapas wiedzy oraz potężną dawkę praktyki, umożliwiającej zyskanie niezbędnych kompetencji zawodowych. Proces kształcenia nadzoruje wysoce wykwalifikowana kadra naukowo-dydaktyczna. Są to osoby powszechnie cenione w branży, z wieloletnim doświadczeniem i wyjątkową pasją.

Warto również wspomnieć o szczególnej formie, w jakiej odbywają się zajęcia na kierunku Zarządzanie w ochronie zdrowia. Wykłady, jak i ćwiczenia prowadzone są bowiem w formie zdalnej, za pośrednictwem naszej nowoczesnej platformy learningowej. Dzięki temu nasi studenci z powodzeniem łączą naukę z innymi obowiązkami, jak chociażby praca.

Master of Business Administration – Zarządzanie w ochronie zdrowia

Opłaty za studia

Czesne za cały tok studiów: 8 900 zł

Warunki zasiadania w radach nadzorczych – co trzeba wiedzieć?

Zasiadanie w radzie nadzorczej, zwłaszcza spółek z udziałem Skarbu Państwa, wiąże się z szeregiem warunków. Po pierwsze, kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe. Nie może też być pracownikiem spółki ani posiadać jej akcji.

Od 2017 r. obowiązują dodatkowe wymogi, według których kandydat powinien spełniać co najmniej jeden z następujących warunków: posiadać doktorat z nauk ekonomicznych, prawnych lub technicznych; tytuł radcy prawnego, adwokata, biegłego rewidenta, doradcy podatkowego, doradcy inwestycyjnego lub doradcy restrukturyzacyjnego; certyfikaty takie jak MBA, CFA, CIIA, ACCA, CFF; lub zdać egzamin przed jedną z kilku określonych komisji.

Pamiętaj, że pełnienie roli w radzie nadzorczej wiąże się z odpowiedzialnością za nadzór nad działalnością spółki i wymaga odpowiedniego zaangażowania czasowego.

Forma studiów na wirtualnej uczelni UWE

Studia interaktywne RealTime Online możemy podzielić na trzy rodzaje zjazdów:

/uploads/p/1262/m/022-online-learning.svg
Wykłady

Zjazd wykładowy odbywa się na terenie Uczelni w Nowym Sączu (dodatkowo jest transmitowany za pośrednictwem platformy Cloud Academy™ w czasie rzeczywistym oraz zostaje dla Państwa zarchiwizowany dlatego istnieje możliwość odtworzenia każdego wykładu jako nagranie archiwalne w dogodnym dla Państwa czasie).
Średnia częstotliwość zjazdów to ok. 5 na semestr (piątek po godzinie 17:00 oraz sobota i niedziela).

RealTime Online
/uploads/p/1263/m/042-elearning.svg
Ćwiczenia/Laboratoria

RealTime Online — zajęcia odbywają się zdalnie, a uczestnictwo w nich jest obowiązkowe dla wszystkich Słuchaczy.

RealTime Online
/uploads/p/1264/m/014-exam.svg
Zaliczenia

Na platformie Cloud Academy™ w wyznaczonym przez Wykładowcę terminie.

RealTime Online
Aplikuj do UWE

Aplikuj do UWE

Rekrutacja na semestr zimowy 2023/2024 otwarta!

mgr Natalia Gut - kierownik działu Rekrutacji i Marketingu
(18) 44 99 190

mgr Natalia Gut - kierownik działu Rekrutacji i Marketingu

rekrutacja@uwe.edu.pl

Napisz do nas wiadomość

Masz jakieś pytanie dotyczące Zarządzania?

Odwiedź naszą grupę na Facebooku i uzyskaj odpowiedź! Dołącz do dynamicznie rosnącej społeczności skupionej wokół Zarządzania.

studia specjalista sprzedaży
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.