Zapraszamy do składania aplikacji na semestr zimowy 2024/2025.

Moduł Fitness

Moduł służy kompleksowemu zarządzaniu uczelnianym centrum sportowym / rekreacji, w tym:

  • Zapewnia kompleksowe zarządzanie bazą Klientów, w tym dodawanie i modyfikowanie rekordów, rejestrowanie wejść na usługi oraz zapewnienie dostępu do pełnych danych Klientów.
  • Umożliwia tworzenie i edytowanie grup Klientów oraz definiowanie rabatów i w efekcie personalizację cen dla różnych segmentów.
  • Pozwala na elastyczne tworzenie i edytowanie usług, okresów trwania oraz cenników, umożliwiając dostosowywanie oferty do zmieniających się potrzeb Klientów.
  • Obsługuje różnego typu płatności, w tym zbliżeniowe oraz BLIK
  • Zapisuje wejścia Klientów na poszczególne usługi, dzięki czemu możliwe jest bieżące monitorowanie i raportowanie działań i aktywności.
  • Generuje raporty z opcją eksportu pliku xlsx, co umożliwia łatwe udostępnianie i analizowanie danych i w efekcie podejmowanie skutecznych decyzji strategicznych i operacyjnych.

Moduł Akademik

Jedne z najnowszych modułów systemu CloudA. innowacyjne rozwiązanie wzorowane na portal Booking. com, które oferuje kompleksowe wsparcie w organizacji i zarządzania przestrzenią mieszkalną w budynkach uczelni. Moduł umożliwia kompleksowe zarządzanie budynkami oraz pokojami, w tym m.in.:

  • Składanie przez studentów wniosków o akademik.
  • Wsparcie prac komisji przyznającej miejsca.
  • Składanie przez pracowników wniosków o mieszkanie/pokój.
  • Rozliczenia wynajmu (integracja z systemem ERP/FK uczelni)
  • Udostępnianie komercyjnych oferty wynajmu na portalu Booking.com

Podobnie jak inne moduły może funkcjonować zarówno jako integralny element CloudA jak i osobny system współpracujący z oprogramowaniem innych producentów.

Kolejne algorytmy AI!

CloudA to nie tylko nowe moduły – to również nieustanne ulepszanie już istniejących elementów. Dotyczy ono m.in. sukcesywnej implementacji algorytmów sztucznej inteligencji, które wspomagają kolejne obszary funkcjonowania naszej uczelni. Ostatnie z nich dotyczą m.in.:

  • automatycznego tworzenia testów i egzaminów na bazie materiałów dydaktycznych zgromadzonych w systemie.
  • tworzenia inteligentnych raportów w module controllingu, dzięki czemu możliwe jest jeszcze efektywniejsze zarządzanie uczelnią.

A to wszystko dopiero początek!

Nowy layout CloudA!

W sierpniu 2023 r. Strefa Studenta oraz Strefa Pracownika CloudA otrzymały zupełnie nowy wygląd. To połączenie nowoczesnej prostoty stylu white design z ciekawymi akcentami wizualnymi. Jedną z największych zmian jest wdrożenie tzw. dynamicznego pulpitu, dzięki któremu każdy użytkownik będzie mógł dostosować wygląd własnego konta do swoich potrzeb oraz upodobań. Zachęcamy do jej zobaczenia na żywo!

Elektroniczna teczka studenta 

ETS CloudA to moduł, który umożliwia generowanie, przechowywanie i zarządzanie dokumentami studenckimi, w tym:

  • Dokumentami rekrutacyjnymi (powiązanie z Portalem Rekrutacyjnym),
  • Dokumentami związanymi z legitymacją,
  • Podaniami (elektroniczny obieg),
  • Kartami okresowych osiągnięć (elektroniczny obieg),
  • Zaświadczeniami (elektroniczny obieg + pieczęć elektroniczna Uczelni),
  • Pracami dyplomowymi i recenzjami (elektroniczne zarządzanie),
  • Elektronicznymi protokołami obrony,
  • Dyplomami (elektroniczne generowanie)

To nie przestrzeń w chmurze do przechowywania zeskanowanych dokumentów – to e-Teczka z prawdziwego zdarzenia!

Pierwszy moduł AI w CloudA!

  • Jednym z naszych najnowszych osiągnięć rozwojowych jest uruchomienie  w systemie Cloud Academy modułu opartego na sztucznej inteligencji, który służy wsparciu procesu oceny zadań i prac studentów.
  • U jego podstawy stoi zaawansowany algorytm, który analizuje wzorcowe rozwiązania i na tej podstawie sugeruje prowadzącemu ocenę dla pozostałych prac. Pozwala on również na weryfikację samodzielności studentów, co w praktyce oznacza wykrywanie plagiatów w pracach oraz zadaniach.
  • Dzięki zastosowaniu AI CloudA pozwala zaoszczędzić wykładowcom wiele godzin pracy oraz zwiększa obiektywność oceny prac i zadań studenckich.

To zupełnie nowy wymiar cyfryzacji działalności uczelni!

Nowe produkty dla uczelni na bazie CloudA! 

Zgodnie z najnowszymi danymi KRASP polskie uczelnie, ze względu na szybko rosnące koszty funkcjonowania, są w coraz gorszej kondycji finansowej (link w komentarzu). Ta sytuacja wymusza podjęcie zdecydowanych kroków w kierunku zmaksymalizowania efektywności działalności, w tym redukcji kosztów mediów, niezbędnych do funkcjonowania infrastruktury.  W odpowiedzi na sytuację zaprojektowaliśmy cztery rozwiązania mogące efektywnie i skutecznie pomóc uczelniom w znacznym obniżeniu kosztów funkcjonowania, bez konieczności redukcji zatrudnienia. Są to:

  • Cloud Smart – oprogramowanie umożliwiające szybkie i łatwe układanie harmonogramów zajęć oraz inteligentne zarządzanie pomieszczeniami w budynkach uczelni, na bazie harmonogramu;
  • Cloud Project - system umożliwiający kompleksowe, efektywne zarządzanie dowolnymi projektami realizowanymi w uczelni;
  • Cloud  Science – rozwiązanie służące zarządzaniu programem IDUB lub dowolnym programem grantowym;
  • Control Cloud – system pozwalający na profesjonalny, intuicyjny controlling typu „one click” w zakresie finansów oraz dydaktyki realizowanej na uczelni.

 

Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją

EZD w CloudA, to:   

  • Definiowanie sprawy
  • Dekretacja sprawy
  • Powiązanie sprawy z projektem
  • Rejestr dokumentów powiązanych ze sprawą
  • Domyślny elektroniczny obieg dokumentów sprawy
  • Rejestr dokumentów kancelarii (tzw. Moja Kancelaria)
  • Zaawansowane filtrowanie dokumentów
  • Dekretacja dokumentu
  • Elektroniczny obieg dokumentów
  • Przypisywanie dokumentu do sprawy
  • Domyślna dekretacja oraz obiegi elektroniczne powiązane ze sprawą

Elektroniczna Kancelaria to podstawa nowoczesnej uczelni!

 

Nowoczesne metody płatności

Problemy z opłatą za czesne? Brak płatności online? Na pewno nie u nas!
Studenci korzystający z CloudA mają możliwość internetowych płatności za studia za pomocą
karty debetowej/kredytowej,

  • Masterpass,
  • Google Pay,
  • przelewu bankowego,
  • BLIK

Potwierdzone płatności są natychmiast księgowane na indywidualnym koncie, co sprawia, że student po wykonaniu płatności ma od razu dostęp do systemu, w tym do modułu testów. Jest to szczególnie istotne w przypadku regulowania zaległości tuż przed egzaminem. Wszystko odbywa się oczywiście w 100% automatycznie!

Elektroniczna Pieczęć Uczelni

EPU umożliwia:

  • zgłaszanie zapotrzebowania na dokumenty, które zostaną opieczętowane Pieczęcią, 
  • generowania dokumentów wraz z Pieczęcią Elektroniczną Uczelni
  • pieczętowanie dokumentów w formacie PDF i Word
  • automatyczne udostępnianie pieczętowanych dokumentów na indywidualnym koncie studenta.
  • nadawanie indywidualnych uprawnień do pieczętowania dokumentów.
  • rejestrowanie dokumentów wystawionych z Pieczęcią Elektroniczną 

Dzięki EPU student może sam wygenerować sobie potrzebne zaświadczenie bez konieczności akcje ze strony administracji uczelni!

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.