Nowe produkty dla uczelni na bazie CloudA!
Zgodnie z najnowszymi danymi KRASP polskie uczelnie, ze względu na szybko rosnące koszty funkcjonowania, są w coraz gorszej kondycji finansowej (link w komentarzu). Ta sytuacja wymusza podjęcie zdecydowanych kroków w kierunku zmaksymalizowania efektywności działalności, w tym redukcji kosztów mediów, niezbędnych do funkcjonowania infrastruktury. W odpowiedzi na sytuację zaprojektowaliśmy cztery rozwiązania mogące efektywnie i skutecznie pomóc uczelniom w znacznym obniżeniu kosztów funkcjonowania, bez konieczności redukcji zatrudnienia. Są to:
- Cloud Smart – oprogramowanie umożliwiające szybkie i łatwe układanie harmonogramów zajęć oraz inteligentne zarządzanie pomieszczeniami w budynkach uczelni, na bazie harmonogramu;
- Cloud Project - system umożliwiający kompleksowe, efektywne zarządzanie dowolnymi projektami realizowanymi w uczelni;
- Cloud Science – rozwiązanie służące zarządzaniu programem IDUB lub dowolnym programem grantowym;
- Control Cloud – system pozwalający na profesjonalny, intuicyjny controlling typu „one click” w zakresie finansów oraz dydaktyki realizowanej na uczelni.

Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
EZD w CloudA, to:
- Definiowanie sprawy
- Dekretacja sprawy
- Powiązanie sprawy z projektem
- Rejestr dokumentów powiązanych ze sprawą
- Domyślny elektroniczny obieg dokumentów sprawy
- Rejestr dokumentów kancelarii (tzw. Moja Kancelaria)
- Zaawansowane filtrowanie dokumentów
- Dekretacja dokumentu
- Elektroniczny obieg dokumentów
- Przypisywanie dokumentu do sprawy
- Domyślna dekretacja oraz obiegi elektroniczne powiązane ze sprawą
Elektroniczna Kancelaria to podstawa nowoczesnej uczelni!

Nowoczesne metody płatności
Problemy z opłatą za czesne? Brak płatności online? Na pewno nie u nas!
Studenci korzystający z CloudA mają możliwość internetowych płatności za studia za pomocą
karty debetowej/kredytowej,
- Masterpass,
- Google Pay,
- przelewu bankowego,
- BLIK
Potwierdzone płatności są natychmiast księgowane na indywidualnym koncie, co sprawia, że student po wykonaniu płatności ma od razu dostęp do systemu, w tym do modułu testów. Jest to szczególnie istotne w przypadku regulowania zaległości tuż przed egzaminem. Wszystko odbywa się oczywiście w 100% automatycznie!

Elektroniczna Pieczęć Uczelni
EPU umożliwia:
- zgłaszanie zapotrzebowania na dokumenty, które zostaną opieczętowane Pieczęcią,
- generowania dokumentów wraz z Pieczęcią Elektroniczną Uczelni
- pieczętowanie dokumentów w formacie PDF i Word
- automatyczne udostępnianie pieczętowanych dokumentów na indywidualnym koncie studenta.
- nadawanie indywidualnych uprawnień do pieczętowania dokumentów.
- rejestrowanie dokumentów wystawionych z Pieczęcią Elektroniczną
Dzięki EPU student może sam wygenerować sobie potrzebne zaświadczenie bez konieczności akcje ze strony administracji uczelni!
