Funkcjonalności systemu
Cloud Academy

System Cloud Academy to nowoczesność, kompleksowość, wygoda. Dzięki niemu wszystko staje się łatwiejsze.

CloudA może działać zarówno samodzielnie, jak i współpracować z innymi systemami na uczelni – tym samym ulepszając ich działanie i zwiększając możliwości.

Najważniejsze funkcje Cloud Academy to:

  • system rekrutacji,
  • Wirtualny Dziekanat,
  • intranet i extranet,
  • zaawansowane narzędzie do tworzenia planów i harmonogramów,
  • system ERP (zarządzanie zasobami dydaktycznymi)
  • nowoczesny controlling edukacyjny)
  • innowacyjna platforma nauki na odległość,
  • system do zarządzania działalnością naukowo-badawczą,
  • system elektronicznego obiegu dokumentów,
  • intuicyjna aplikacja mobilna,
  • wygodna aplikacja do sterowania zamkami elektronicznymi.

Wirtualny Dziekanat

Wirtualny Dziekanat służy do komfortowej obsługi procesu dydaktycznego oraz student przez administrację uczelni. To szybkość działania, wygoda, brak kolejek i wszystkie informacje w jednym miejscu , a w tym m.in.:

  • kartoteka studenta,
  • moduł rekrutacji,
  • ewaluacja jakości kształcenia,
  • rozliczanie działań dydaktycznych wykładowców,
  • publikacja ogłoszeń, zarządzeń i regulaminów,
  • eksport danych do systemu POLON i ORPD,
  • eksport prac do programu antyplagiatowego,
  • tworzenie planów i zarządzanie przedmiotami,
  • tworzenie i zarządzanie harmonogramami zajęć,
  • elektroniczny obieg dokumentów,
  • zarządzanie zamkami elektronicznymi,
  • tworzenie wydarzeń,
  • generowanie druków studenckich, w tym suplementów i dyplomów,
  • elektroniczną obiegówkę,
  • generowanie aż do 150 rodzajów dokumentów.

Strefa Studenta

CloudA powstał po to, aby ułatwić życie studentów. System wprowadza rozwiązanie przypominające tablicę, która daje użytkownikom szereg interesujących i przydatnych funkcji. Wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do sieci, a „Strefa Studenta” zapewni takie korzyści i rozwiązania jak:

  • wgląd w aktualności z życia uczelni,
  • powiadomienia o nowych zdarzeniach dydaktycznych,
  • możliwość sprawdzania planów, harmonogramów, sylabusów, ocen, obecności itp.,
  • kontakt z wykładowcami i administracją uczelni,
  • składanie e-podań i e-wniosków,
  • wypełnianie i przesyłanie testów, zadań i ankiet,
  • możliwość uczestnictwa w interaktywnych zajęciach zdalnych i ich odtwarzania offline dowolną ilość razy,
  • płatności,
  • pisanie i przesyłanie prac dyplomowych i zaliczeniowych.

Strefa Wykładowcy

Dzięki systemowi CloudA wykładowcy dostają szereg przydatnych funkcji i nowe możliwości – tym samym prowadzenie procesu kształcenia może okazać się jeszcze łatwiejsze i skuteczniejsze! CloudA daje kadrze dydaktycznej zawansowane narzędzia, które można obsługiwać z poziomu dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. To mnóstwo funkcji, takich jak:

  • sprawdzanie aktualności z życia uczelni,
  • dostęp do planów studiów, harmonogramów, sylabusów i efektów kształcenia,
  • zarządzanie materiałami dydaktycznymi,
  • tworzenie i ocena testów oraz zadań,
  • sprawdzanie i tworzenie dzienników ocen i obecności,
  • możliwość przesyłania protokołów,
  • generowanie sylabusów na bazie KRK;
  • zlecanie, kontrolowanie i ocenianie prac zaliczeniowych,
  • rozliczanie delegacji,
  • wysyłanie rachunków,
  • monitorowanie wykonania pensum,
  • i wiele, wiele innych.

 

Kadry

Dział HR ma ułatwione zadanie dzięki systemowi CloudA. To szereg przydatnych narzędzi i funkcji, które są dostępne z poziomu dowolnego urządzenia z dostępem do sieci . Kompleksowa obsługa pracowników, kontakt z innymi działami uczelni, a także wykonywanie zadań administracyjnych staje się szybsze i proste. Dzięki systemowi Cloud Academy można między innymi:

  • prowadzić rejestr pracowników,
  • rozliczać delegacje,
  • podpisywać umowy,
  • zarządzać wnioskami,
  • tworzyć i kontrolować harmonogramy pracy,
  • dokonywać ocen pracowników,
  • rejestrować czas pracy,
  • prowadzić rejestr płac,
  • prowadzić rejestr zwolnień L4 i urlopów.

Finanse

Obsługa finansowa uczelni jeszcze nigdy nie była tak prosta i wygodna! Wystarczy system CloudA, aby kompleksowo obsługiwać uczelnie w zakresie finansów, w tym w zakresie opłat studenckich czy stypendiów. Na szczególną uwagę zasługuje panel controllingu, dzięki któremu można szybko i skutecznie wskazać braki w każdym obszarze działalności uczelni oraz uzyskać dostęp do szeregu informacji takich jak saldo wpłat studenckich, prognozy przychodów i kosztów, koszty funkcjonowania poszczególnych kierunków i specjalności itd. Dane prezentowane przez system są można podzielić między innymi pod kątem uczelni, dat, studentów, języków czy kierunków. Moduł finansowy jest zintegrowany z systemem finansowo-księgowym uczelni. System CloudA zapewnia kwesturze możliwości w zakresie :

  • zarządzania wpłatami i należnościami studentów;
  • tworzenia i zarządzania projektami,
  • zarządzania stypendiami,
  • planowania i rozliczania działalności jednostek, kierunków i specjalności,
  • tworzenia raportów i statystyk,
  • przeprowadzania kontroli.

Multitransmisja zajęć

System CloudA to również prawdziwa rewolucja w nauczeniu na odległość. Dzięki niemy setki studentów z całego świata może brać czynny udział w tym samych zajęciach. Warto dodać, że trakcie zajęć uczestnicy mogą kontaktować się z wykładowcą oraz innymi uczestnikami za pomocą czatu lub moduł komunikacji głosowej.

Moduł multitransmisji zajęć jest wykorzystywany już od 3 lat zarówno przez WSB-NLU, jak i uczelnie partnerskie. Opinie prowadzących i studentów mówią same za siebie – system sprawdza się doskonale na każdej płaszczyźnie. Osoba prowadząca ma może w trakcie zajęć używać jednocześnie wielu materiałów i pomocy dydaktycznych, takich jak:

  • prezentacje,
  • filmy,
  • tablice multimedialne,
  • notatniki elektroniczne,
  • przeglądarki internetowe,
  • książki,
  • i wiele, wiele innych.

Strefa Mobilna

CloudA to także aplikacja na urządzenia mobilne dostępna na systemy operacyjne Android oraz iOS. Dostęp dzięki urządzeniom przenośnym ułatwia pracę i naukę, dając wiele możliwości zarówno studentom (Strefa Studenta), jak i wykładowcom (Strefa Wykładowcy).
Strefa Mobilna systemu CloudA daje takie możliwości jak:

  • sprawdzanie aktualności, harmonogramów,
  • dostęp do wirtualnego dziennika i indeksu,
  • komunikacja z wykładowcami oraz studentami,
  • dostęp online i offline do transmisji z zajęć,
  • dostęp do materiałów dydaktycznych,
  • przesyłanie zadań i prac zaliczeniowych,
  • rozwiązywanie testów,
  • wypełnianie ankiet,
  • składanie podań i wniosków,
  • obsługa płatności.

Jedną z kluczowych funkcji aplikacji mobilnej są powiadomienia push informujące studenta o wszelkich nowych zdarzeniach dydaktycznych (nowa ocena, zmiana terminu zajęć, wynik egzaminu itp)