Funkcjonalności
System Cloud Academy™ posiada wiele cech i funkcjonalności, dzięki którym zarządzanie uczelnią lub dowolną jednostką edukacyjną staje się przyjemnością!
Cloud Academy™ to 9 innowacyjnych modułów:
Wirtualny Dziekanat
Kompleksowa obsługa procesu dydaktycznego przez administrację uczelni, w tym m.in.
- Moduł rekrutacji
- Elektroniczna Teczka Studenta
- Elektroniczna Obiegówka
- Tworzenie planów na bazie efektów uczelnia się
- Narzędzie tworzenia i zarządzania harmonogramami zajęć
- Zarządzanie płatnościami studenckimi
- Ewaluacja jakości kształcenia
- Rozliczanie działań dydaktycznych wykładowców
- Publikacja ogłoszeń, zarządzeń i regulaminów
- Eksport danych do POL-on, ORPPD, JSA i Antyplagiat
- mLegitymacja
- Generowanie 150 rodzajów dokumentów
- Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
- Elektroniczna Pieczęć Uczelni
Strefa Studenta
Kompleksowe zarządzanie studiami przez studenta za pomocą smartfona poprzez spersonalizowane konto z warstwą wizualną wzorowaną na Facebooku, w tym:
- Bieżące aktualności z życia uczelni
- System powiadomień o nowych zdarzeniach dydaktycznych
- Podgląd planów, harmonogramów, sylabusów, ocen, obecności itp.
- Stały kontakt z wykładowcami i administracją uczelni
- Elektroniczne składanie podań i wniosków
- Wypełnianie i przesyłanie testów, zadań oraz ankiet
- Możliwość uczestnictwa w interaktywnych zajęciach zdalnych i ich odtwarzania offline dowolną ilość razy
- Zarządzanie płatnościami
- Przesyłanie prac dyplomowych
Strefa Wykładowcy
Kompleksowe zarządzanie dydaktyką i działalnością badawczą przez kadrę naukowo-dydaktyczną uczelni poprzez rozbudowaną, spersonalizowaną tablicę CloudA wzorowaną na Facebooku, w tym:
- Bieżące aktualności z życia uczelni
- Podgląd planów studiów, harmonogramów, sylabusów, efektów kształcenia itp
- Zarządzanie materiałami dydaktycznymi
- Moduł tworzenia i oceny testów i zadań
- Dzienniki obecności i ocen
- Prowadzenie interaktywnych zajęć na odległość
- Tworzenie i przesyłanie protokołów
- Generowanie sylabusów na bazie efektów uczelnia
- Ocena i recenzja prac dyplomowych
- Bieżący kontakt ze studentami
- Dostęp do zarządzeń i regulaminów
- Monitoring wykonania pensum
- Składanie wniosków o delegację, urlop itp
Kadry
Obsługa kadrowa pracowników dydaktycznych oraz administracji, w tym:
- Zarządzanie pracą jednostek uczelni
- Rejestr danych pracowników
- Zarządzanie umowami, w tym obieg wniosków o umowę
- Rozliczanie pensum
- Urlopy i delegacje
- Zarządzanie czasem pracy
Finanse
Kompleksowa obsługa finansowa uczelni, w tym:
- Zarządzanie wpłatami i należnościami studentów
- Tworzenie i zarządzanie projektami
- Zarządzanie Stypendiami
- Możliwość budżetowania działalności jednostek, kierunków, specjalności
- Panel Zarządczy
- Moduł Centralnego Raportowania
Panel Zarządczy to narzędzie do strategicznego i operacyjnego zarządzania uczelnią przez władze uczelni. Zapewnia stały dostęp do aktualizowanych na bieżąco zestawień, statystyk i analiz dotyczących różnych aspektów funkcjonowania uczelni, w tym:
- Aktualna liczba kandydatów i studentów
- Prognozy przychodów
- Wykaz zaległości w opłatach czesnego
- Analiza kosztów
- Braki w pensum
Powyższe dane są prezentowane w podziale na kierunki, specjalności, grupy itd.
Multitransmisja
Największa innowacja w systemie dająca możliwość realizacji zajęć na odległość w pełni interaktywnej formie dzięki przekazowi wielu strumieni danych widocznych dla uczestników w osobnych oknach. Osoba prowadząca ma może w trakcie zajęć używać jednocześnie wielu materiałów i pomocy dydaktycznych np.:
- prezentacji
- odtwarzacza filmów
- tablicy multimedialnej
- notatnika elektronicznego
- przeglądarki internetowej itd.
W trakcie zajęć uczestnicy mogą kontaktować się z wykładowcą oraz innymi uczestnikami za pomocą czatu lub moduł komunikacji głosowej.
Dzięki powyższym funkcjonalnościom system zapewnia pełną interakcję pomiędzy uczestnikami a prowadzącym
Strefa Mobilna
Dedykowana aplikacja zapewniająca dostęp do najważniejszych funkcjonalności Strefy Studenta oraz Strefa Wykładowcy za pomocą urządzenia mobilnego, w tym m.in:
- Sprawdzanie aktualności, harmonogramów
- Wirtualny dziennik i indeks
- Dostęp online i offline do transmisji z zajęć
- Materiały dydaktyczne
- Przesyłanie zadań i prac zaliczeniowych
- Rozwiązywanie testów
- Wypełnianie ankiet
- Składanie podań i wniosków
- Obsługa płatności
- Komunikacja z wykładowcami oraz studentami
Strefa Projektów
Kompleksowe wsparcie realizacji projektów, w tym przedsięwzięć naukowo-badawczych (NCBiR, NCN, Erasmus+, MNiSW itp.) Umożliwia m.in.:
- Kolportaż informacji o aktualnych i zbliżających się konkursach
- Wsparcie przy opracowywaniu pomysłu na projekt
- Kompleksową realizację projektu, w tym m.in:
- Zarządzanie personelem projektu
- Planowanie i budżetowanie zadań i etapów
- Repozytorium plików projektu
- Generowanie i elektroniczny obieg dokumentów
- Podpis elektroniczny
- Raporty i zestawienia
- Wsparcie Centrów Transferu Technologii
Strefa Projektów jest indywidualnie dopasowywana do procesów danej uczelni i może działać jako moduł CloudA lub osobny system, z integrowany z aktualnym oprogramowaniem danej uczelni lub jednostki.
Strefa Uczelni Badawczej
Narzędzie wspierające działalność naukowo-badawczą uczelni realizowaną w ramach programu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza lub dowolnego programu grantowego danej uczelni.
Umożliwia m.in.:
- Tworzenie różnego typu rejestrów prowadzonej działalności badawczej, w tym POB, Gates oraz Instrumentów Wsparcia
- Składanie oraz ocenę wniosków, w tym w ramach POB, Gates oraz Instrumentów Wsparcia (tłumaczenie artykułu/monografii, publikacja artykułu, wybitne osiągnięcia, minigrant, dofinansowanie konferencji itp.)
- Elektroniczny obieg dokumentów związanych z procesem przygotowania oraz oceny wniosków
- Kompleksowe wsparcie procesu rozliczania przyznanych grantów, w tym elektroniczny obieg dokumentów, rozliczenia, raporty i statystyki itp.