Funkcjonalności

System Cloud Academy™ posiada wiele cech i funkcjonalności, dzięki którym zarządzanie uczelnią lub dowolną jednostką edukacyjną staje się przyjemnością!

Wirtualny Dziekanat

Kompleksowa obsługa procesu dydaktycznego przez administrację uczelni, w tym m.in.

  • Moduł rekrutacji
  • Elektroniczna Teczka Studenta 
  • Elektroniczna Obiegówka
  • Tworzenie planów na bazie efektów uczelnia się 
  • Narzędzie tworzenia i zarządzania harmonogramami zajęć
  • Zarządzanie płatnościami studenckimi
  • Ewaluacja jakości kształcenia
  • Rozliczanie działań dydaktycznych wykładowców
  • Publikacja ogłoszeń, zarządzeń i regulaminów
  • Eksport danych do POL-on, ORPPD, JSA i Antyplagiat
  • mLegitymacja 
  • Generowanie 150 rodzajów dokumentów
  • Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
  • Elektroniczna Pieczęć Uczelni

Strefa Studenta

Kompleksowe zarządzanie studiami przez studenta za pomocą smartfona poprzez spersonalizowane konto z warstwą wizualną wzorowaną na Facebooku, w tym:

  • Bieżące aktualności z życia uczelni
  • System powiadomień o nowych zdarzeniach dydaktycznych
  • Podgląd planów, harmonogramów, sylabusów, ocen, obecności itp.
  • Stały kontakt z wykładowcami i administracją uczelni
  • Elektroniczne składanie podań i wniosków
  • Wypełnianie i przesyłanie testów, zadań oraz ankiet
  • Możliwość uczestnictwa w interaktywnych zajęciach zdalnych i ich odtwarzania offline dowolną ilość razy
  • Zarządzanie płatnościami
  • Przesyłanie prac dyplomowych

Strefa Wykładowcy

Kompleksowe zarządzanie dydaktyką i działalnością badawczą przez kadrę naukowo-dydaktyczną uczelni poprzez rozbudowaną, spersonalizowaną tablicę CloudA wzorowaną na Facebooku, w tym:

 

  • Bieżące aktualności z życia uczelni
  • Podgląd planów studiów, harmonogramów, sylabusów, efektów kształcenia itp
  • Zarządzanie materiałami dydaktycznymi
  • Moduł tworzenia i oceny testów i zadań
  • Dzienniki obecności i ocen
  • Prowadzenie interaktywnych zajęć na odległość 
  • Tworzenie i przesyłanie protokołów
  • Generowanie sylabusów na bazie efektów uczelnia
  • Ocena i recenzja prac dyplomowych
  • Bieżący kontakt ze studentami
  • Dostęp do zarządzeń i regulaminów 
  • Monitoring wykonania pensum
  • Składanie wniosków o delegację, urlop itp

Kadry

Obsługa kadrowa pracowników dydaktycznych oraz administracji, w tym:

  • Zarządzanie pracą jednostek uczelni
  • Rejestr danych pracowników
  • Zarządzanie umowami, w tym obieg wniosków o umowę
  • Rozliczanie pensum
  • Urlopy i delegacje
  • Zarządzanie czasem pracy

 

Finanse

Kompleksowa obsługa finansowa uczelni, w tym:

  • Zarządzanie wpłatami i należnościami studentów
  • Tworzenie i zarządzanie projektami
  • Zarządzanie Stypendiami
  • Możliwość budżetowania działalności jednostek, kierunków, specjalności
  • Panel Zarządczy
  • Moduł Centralnego Raportowania

Panel Zarządczy to narzędzie do strategicznego i operacyjnego zarządzania uczelnią przez władze uczelni. Zapewnia stały dostęp do aktualizowanych na bieżąco zestawień, statystyk i analiz dotyczących różnych aspektów funkcjonowania uczelni, w tym:

  • Aktualna liczba kandydatów i studentów 
  • Prognozy przychodów
  • Wykaz zaległości w opłatach czesnego 
  • Analiza kosztów 
  • Braki w pensum

Powyższe dane są prezentowane w podziale na kierunki, specjalności, grupy itd.
 

Multitransmisja

Największa innowacja w systemie dająca możliwość realizacji zajęć na odległość w pełni interaktywnej formie dzięki przekazowi wielu strumieni danych widocznych dla uczestników w osobnych oknach. Osoba prowadząca ma może w trakcie zajęć używać jednocześnie wielu materiałów i pomocy dydaktycznych np.:

  • prezentacji
  • odtwarzacza filmów
  • tablicy multimedialnej
  • notatnika elektronicznego
  • przeglądarki internetowej itd.

W trakcie zajęć uczestnicy mogą kontaktować się z wykładowcą oraz innymi uczestnikami za pomocą czatu lub moduł komunikacji głosowej.
Dzięki powyższym funkcjonalnościom system zapewnia pełną interakcję pomiędzy uczestnikami a prowadzącym

 

Strefa Mobilna

Dedykowana aplikacja zapewniająca dostęp do najważniejszych funkcjonalności Strefy Studenta oraz Strefa Wykładowcy za pomocą urządzenia mobilnego, w tym m.in:

  • Sprawdzanie aktualności, harmonogramów
  • Wirtualny dziennik i indeks
  • Dostęp online i offline do transmisji z zajęć
  • Materiały dydaktyczne
  • Przesyłanie zadań i prac zaliczeniowych
  • Rozwiązywanie testów
  • Wypełnianie ankiet
  • Składanie podań i wniosków
  • Obsługa płatności
  • Komunikacja z wykładowcami oraz studentami

Strefa Projektów

Kompleksowe wsparcie realizacji projektów, w tym przedsięwzięć naukowo-badawczych (NCBiR, NCN, Erasmus+, MNiSW itp.) Umożliwia m.in.:

  • Kolportaż informacji o aktualnych i zbliżających się konkursach
  • Wsparcie przy opracowywaniu pomysłu na projekt
  • Kompleksową realizację projektu, w tym m.in:
  • Zarządzanie personelem projektu
  • Planowanie i budżetowanie zadań i etapów
  • Repozytorium plików projektu
  • Generowanie i elektroniczny obieg dokumentów
  • Podpis elektroniczny
  • Raporty i zestawienia
  • Wsparcie Centrów Transferu Technologii

Strefa Projektów jest indywidualnie dopasowywana do procesów danej uczelni i może działać jako moduł CloudA lub osobny system, z integrowany z aktualnym oprogramowaniem danej uczelni lub jednostki.
 

Strefa Uczelni Badawczej

 

Narzędzie wspierające działalność naukowo-badawczą uczelni realizowaną w ramach programu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza lub dowolnego programu grantowego danej uczelni.

Umożliwia m.in.:

  • Tworzenie różnego typu rejestrów prowadzonej działalności badawczej, w tym POB, Gates oraz Instrumentów Wsparcia
  • Składanie oraz ocenę wniosków, w tym w ramach POB, Gates oraz Instrumentów Wsparcia (tłumaczenie artykułu/monografii, publikacja artykułu, wybitne osiągnięcia, minigrant, dofinansowanie konferencji itp.)
  • Elektroniczny obieg dokumentów związanych z procesem przygotowania oraz oceny wniosków
  • Kompleksowe wsparcie procesu rozliczania przyznanych grantów, w tym elektroniczny obieg dokumentów, rozliczenia, raporty i statystyki itp.